تهران تهرانپارس، سازمان آب حکیمیه، شادی شمالی، پلاک9
۰۹۱۲۱۴۹۴۱۴۵
خریدار ضایعات پلی کربنات

خریدار ضایعات پلی کربنات

با توجه به اینکه امروزه انواع ضایعات پلیمری در حال افزایش است، خریدار ضایعات پلی کربنات از این ضایعات برای بسیاری از کارها در صنایع مختلف از جمله صنایع شیمیایی استفاده می‌کند.

تعریف ضایعات پلی کربنات

عموم مردم ضایعات پلی کربنات را به نام ورق پلی کربنات می‌دانند، چرا که معمولا به صورت ورق درست شده است. پلی کربنات از خانواده ترموپلاستیک است. امروزه استفاده از همه انواع پلیمر در جهان افزایش یافته است؛ بنابراین در صنایع مختلف، برای بسیاری از کارها از پلیمرها یا پلاستیک‌ها استفاده می‌شود. با توجه به این‌که استفاده از ضایعات پلی کربنات رواج یافته است، خریدار ضایعات پلی کربنات نیز افزایش یافته است.

پلی کربنات چیست؟

ماده‌ای شفاف و سخت است که به عنوان برترین جایگزین برای شیشه مورد استفاده است. در سال 1968 انواع ورق‌های پلی کربنات به طور انبوه، وارد بازار گردید. تنوع ورق‌های پلی کربنات، موجب استفاده فراوان این پلیمر در سراسر جهان شده است. ورق های پلی کربنات به سه دسته تخت، موجدار و چند جداره تقسیم می شود.

خرید ضایعات پلی آمید در ابعاد مختلف

عموما خریدار ضایعات پلی آمید این ضایعات را در ابعاد مختلف خریداری می‌کند. ورق های تخت را با ضخامت 2 تا 12 میلی متر و ورق های چندجداره را با ضخامت 4 تا 6 میلی متر و 8 تا 10 میلی متر استفاده می‌کند.

خواص ورق های پلی کربنات

از جمله خواصی که باعث شده است تا خریدار ضایعات پلی کربنات به خرید این ضایعات روی آورد مقاومت آن در برابر کشش، عایق حرارتی، خود خاموشی و عدم اشتعال، مقاومت در برابر اشعه ماورابنفش است.

مزایای پلی کربنات

از جمله مزایایی که خریدار ضایعات پلی کربنات را به خرید این محصول سوق می‌دهد، ثبات رنگ، مقاومت در برابر بار، خوردگی ،آتش و آب، دارار بودن عایق صوتی و حرارتی، نصب آسان و با سرعت، قدرت پاک شدن آسان، سازگار بودن با محیط است.

معایب پلی کربنات

از جمله معایب این پلیمر این است ‌که در دمای بالا؛ مخصوصا در فصول گرم، داغ می‌شود. این پلیمر با این که آتش نمی‌گیرد، اما دودزا است و گاز انتشار می‌کند.

نتیجه‌گیری

از این پلیمر در کاربردهای بسیاری می توان استفاده کرد از جمله در ساختمان ساختن، حمل و نقل، پوشش برای استخر، گلخانه‌ها، نورگیری انبارها و سالن های اجتماعات، سقف پاساژ و ….

شرکت آراد پلیمر پلاست این تضمین را به شما می‌دهد که ضایعات پلی کربنات شما را با بالاترین قیمت خریداری نمائید.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *