تهران تهرانپارس، سازمان آب حکیمیه، شادی شمالی، پلاک9
۰۹۱۲۱۴۹۴۱۴۵
خریدار ضایعات هوستافرم

خریدار ضایعات هوستافرم

بازیافت صحیح ضایعات هوستافرم، پلی استایرن یا هایمپک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که خریدار ضایعات هوستافرم با بازیافت ضایعات هوستافرم و شکست زنجیره‌های پلیمری آن‌را به اجزای کوچک‌تر تبدیل می‌کند. بعد از آن بازیابی اجزا مورد هدف را انجام می‌دهد. ماده حاصله در صورت صحت انجام کار در حدود خلوص ماده خام است.

هوستافرم چیست؟

هوستافرم در صنعت یک ترموپلاستیک است و به آن پلی اُکسی متیلن گفته می‌شود و از مولکول‌هایی با نام پلیمر معطر درست شده است.

هوستافرم

بازیافت پلی استایرن

خریدار ضایعات هوستافرم باید بداند که، پلی استایرن از مناسب‌ترین نوع پلاستیک‌ها جهت بازیافت است. به دلیل اینکه پلی‌استایرن در ساخت مواد یکبار مصرف و چندبار مصرف استفاده می‌شود، این ضایعات با چالش‌هایی رو به رو است.

از جمله این چالش‌ها این است که به دلیل این که پلی‌استایرن یک پلیمر ساده می‌باشد، برای بازیافت با بیشترین نرخ بازدهی و حداقل مصرف در انرژی قابل بازیافت بوده که به راحتی می‌تواند در لیست مواد مناسب بازیافت قرار گیرد. منومر بدست آمده از ضایعات پلی استایرن خواهد توانست مانند یک منومر استایرن خام مورد استفاده برای تولید انواع زیادی از پلیمرها قرار ‌گیرد.

خریدار ضایعات هوستافرم از منومرهای بدست آمده در تهیه لوازم خانگی، صنایع خودروسازی و الکترونیکی استفاده می‌کند. بنابراین یک لیوان یکبار مصرف خواهد توانست به قطعات کامپیوتری و یا کامیون تبدیل شود.

قیمت ضایعات هوستافرم

قیمت ضایعات پلیمری مانند هوستافرم بسته به درجه خلوص و کیفیت متفاوت است که این نکات برای خریدار ضایعات هوستافرم بسیار حائز اهمیت است؛ با وجود این، جمع‌کردن ضایعات صنایع بزرگ و تفکیک مواد پلیمری و پلاستیکی علاوه بر بازگشت سرمایه قابل‌ملاحظه به واحد تولیدی، تاثیرات بسیار مثبتی را در حفظ محیط زیست خواهد گذاشت.پ

نتیجه‌گیری

پلی‌استایرن بدست آمده با درجه خلوص بالا در آینده امکان استفاده در صنایع غذایی و یا پزشکی را فراهم خواهد آورد. این پیشرفت‌ها شروعی جهت رسیدن به فناوری اقتصادی پایدار است، در آینده نیز تقاضا برای خرید ضایعات هوستافرم جهت تبدیل به محصولات تازه پلی‌استایرن بالا می‌رود و تکنولوژی بازیافت و تبدیل کالای استفاده شده با یک کالای جدید و با همان کیفیت خواهد توانست جامعه را به جلو هدایت کند.

با توجه به وضعیت اقتصادی و افزایش روزانه قیمت‌ها، متاسفانه خرید و فروش ضایعات با قیمت مناسب از دغدغه‌های بزرگ مردم شده است. شرکت آراد پلیمر پلاست به عنوان یک فروشنده بزرگ و خریدار ضایعات هوستافرم یا POM با خدمات عالی توانسته است همراه همیشگی کاربران عزیز باشد.

 

 

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *